נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח ביטול טיסה

מחפשים ביטוח ביטול טיסה מומלץ? הכירו את ביטוח ביטול טיסה פספורט קארד אשר מבטח כרטיס טיסה ומלון! באיזה מקרים וסיבות? כמה הוא עולה והרחבות נוספות, כל המידע על שירות פספורטכארד ביטוח ביטול טיסה לחו"ל ממש כאן.

ביטוח ביטול טיסה עושים בפספורט קארד

לא תמיד מאפשרת חברת התעופה לעשות ביטוח טיסה על הכרטיסים, וכמו כן, המלונות לא מאפשרים ביטול הזמנה. גם במקרים בהם מזמינים חבילת נופש - לא מתאפשרת האפשרות לרוב. אז מה עושים? משתמשים בשירות ביטוח ביטול נסיעה פספורט קארד! כאן ניתן לעשות ביטוח טיסה פספורט קארד אשר מכסה ביטוח ביטול טיסה כולל מלון. מה גובה ההחזר? באיזה מקרים וכמה זה עולה? המשיכו לקרוא וגלו. כמו כן, ניתן להזמין אונליין ביטוח נסיעות בלחיצה על הכפתור הבא.
 

רכוש פספורטכארד מכאן

כמה עולה ביטוח ביטול טיסה?

ביטוח ביטול טיסה
 בעזרת פספורט קארד ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כולל ביטול טיסה - כאשר יש תוספת על הרחבה בעבור ביטוח ביטול טיסה ומלון. מחיר ביטוח ביטול טיסה או קיצור נסיעה הנו בתוספת של 0.80$ ליום ועד ל-16$ לכל הטיול.
 

מה גובה החזר ביטוח ביטול טיסה ומלון?

במידה ורכשתם הרחבת של ביטוח ביטול טיסה ומלון, מגיע לכם החזר עד 4,000$ עקב ביטול נסיעה וזאת על פי תנאי הפוליסה. הסכום מתחלק ל-2 חלקים.

  • ביטוח כרטיסי טיסה לחו"ל: הסכום שתקבלו בגין כרטיסי הטיסה הנו עד ל-1,500$ מתוך ה-4,000$ שמגיעים לכם בתור החזר. (ביטוח כרטיס טיסה).
     
  • גובה החזר בעבור המלון: היתרה היא לכיסוי התשלום בעבור המלון עד לסכום של 2,500$ (ביטוח ביטול מלון).
     
  • במידה ורכשתם חבילת נופש: יהיה עליכם להציג את הנתונים בתוכה ושם יהיה כתוב כמה בעבור מלון וכמה בעבור כרטיסי טיסה, כך תקבלו את התגמול בעבור ביטוח חבילת נופש, שגם הוא עד לסכום 4,000$.
     

ביטוח ביטול טיסה

מתי מופעל ביטוח טיסה לחו"ל בפספורט קארד?

אז אתם שואלים מתי ניתן להשתמש בביטוח ביטול טיסה בפספורטכארד? ראשית, ניתן לעשות את פוליסת הביטוח כ-180 יום לפני הנסיעה, כך שתהיו מבוטחים בתקופה הזו וגם בתקופת השהייה בחו"ל, ביטוח ביטול נסיעות מופעל באחד מהמקרים הבאים:

  • מצב רפואי שלכם או בן משפחה קרוב: במידה והמצב הבריאותי שלכם אינו מאפשר לכם לטוס או מאלץ אותכם לקצר את הטיסה, תופעל פוליסת הביטוח, כמו כן, במצב בו בן משפחה מדרגה ראשונה מאושפז.
    • האותיות הקטנות: במידה ואתם או בני משפחתכם בדרגה ראשונה (שבגללו אתם דורשים את להפעיל את הביטוח) היה במיון או אושפז במהלך ה-6 חודשים האחרונים. לא תהיו זכאים להפעלת הביטוח.
       
    • מה צריך להביא: במקרה והפעלתם את הביטוח, תצטרכו להגיש סיכום אשפוז או ביקור במיון או מכתב מהרופא אשר המליץ על קיצור נסיעה או ביטול נסיעה לחו"ל.
       
  • תאונת דרכים: במידה והנכם מעורבים בתאונת דרכים במהלך הנסיעה או לפני הנסיעה לחו"ל, תהיו זכאים להפעלת הביטוח.
    • האותיות הקטנות: במקרים בהם התאונה התרחשה במהלך הטיול או במקרים בהם הייתם באשפוז או שיש רופא אשר ממליץ על כך שאינכם יכולים לטוס לחו"ל עקב מצבכם הרפואי לאחר התאונה.
       
    • מה צריך להביא: דוח משטרה במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים ואינכם ראשיים לטוס לחו"ל או דוח אשפוז / מיון מהרופא.
       
  • פטירה: במקרה של פטירה של קרוב משפחה לפני הנסיעה או במהלך הנסיעה הנכם זכאים להפעלת הביטוח.
    • האותיות הקטנות: במהלך ה-30 הימים הקרובים לנסיעה או במהלך הנסיעה עצמה, תהיו זכאים לביטוח קיצור נסיעה.
       
    • מה צריך להביא: תעודת פטירה מטעם משרד הפנים.
       
  • בגלל קורונה*: חשוב לנו לציין כי ביטוח ביטול טיסה פספורט כארד - כן מכסה בגלל קורונה (בעבר זה היה בכיסוי נפרד) על מנת לקבל להיות מבוטחים במידה ויש צורך לשהות יותר בחו"ל בגלל בידוד או לבטל טיסה לחו"ל,כבר אין צורך לרכוש ביטוח מקיף קורונה בנפרד.


רוצים שסוכן יחזור אליכם?
השאירו פנייה או חייגו כעת:
055-9589080

האם הביטוח מכסה גם קיצור נסיעה?

ביטוח ביטול נסיעות מומלץ מכסה גם קיצור נסיעה באותם סעיפים ומקרים שציינו מעלה. כך - כאשר אתם רוכשים ביטוח קיצור נסיעה או ביטול אתם מכוסים. כמובן, שהחזרים יתקבלו באופן יחסי על פי תקופת הקיצור והשהייה שלכם בחו"ל, ביטוחים אלו נפוצים מאוד כאשר עושים ביטוח נסיעות לגיל הזהב ולאנשים מבוגרים.
 

באנר פספורט קארד

יש ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה בפספורט קארד?

רק על מנת להבהיר, אין ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה בפספורט קארד. בפוליסות של פספורט קארד - יש ביטוח ביטול טיסה ומלון על פי מצב רפואי, תאונת דרכים, פטירה או קורונה (אשר נכלל גם בהרחבה לפי מצב רפואי). כפי שציינו בפסקאות מעלה, כל שאר המקרים אינם קיימים כיום. ניתן תמיד להמשיך להתעדכן באתרנו או באמצעות הפוליסה המקורית והעדכנית של פספורטכארד.