נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות לאוסטרליה

כאן תמצאו ותגלו הכל על ביטוח לאוסטרליה, החל מעלויות, מידע, סוגי הרחבות פוליסה והזמנה אונליין של ביטוח נסיעות לאוסטרליה הטוב ביותר - פספורט קארד!

טסים לאוסטרליה עם ביטוח פספורטכארד

פספורט קארד הנו ביטוח הנסיעות הטוב ביותר, הוא מאפשר לכם לקבל כסף באופן מיידי לכרטיס בכל מקרה רפואי בחו"ל* וכמובן בעת איבוד כבודה ועוד (תלוי מה אתם מכסים). כמו כן, הוא נגיש מאוד וניתן לעשות ביטוח נסיעות לאוסטרליה בקלות דרך הזמנה אונליין או באמצעות שיחה טלפונית מהירה. את הכרטיס כבר תאספו בדרך לשדה.

רכוש פספורטכארד מכאן

כמה עולה ביטוח נסיעות לאוסטרליה?

מחיר הביטוח משתנה על פי גילאים, חבילת הבסיס מתחילה ב2.70$ ליום לגילאים 0-60, אחרכך זה מתחיל להיות קצת יותר מורכב ויש פערי מחירים בין הגילאים. כמובן שגם הרחבות הפוליסה שתבחרו ישנו את המחיר, מצב הרפואי הקיים ועוד. אנו מזמינים אותכם לקבל את כלל המידע על מחירי פספורט קארד ממש כאן.
 

באנר פספורט קארד

איזה סוגי פוליסות כדי להרחיב לפני שטסים?

הנה הפוליסות המובילות ביותר שטסים לאוסטרליה עושים:

  • ספורט אקסטרים: גלישת גלים הוא אחד הדברים הנפוצים ביותר באוסטרליה, בגלל הגלים המעולים בחופים השונים. כמו כן, צלילות, סקי מים וכדומה הנם דברים מאוד נפוצים באוסטרליה ובמידה ואתם מתכננים לטוס בשביל כך, מומלץ להרחיב ולהוסיף ביטוח נסיעות אקסטרים - הפוליסה שתכסה גם ספורט אקסטרים.
     
  • ספורט אתגרי: בנג'י, טיפוס הרים ועוד.. מתכננים לעשות דברים אתגריים? מומלץ לבטח את הימים האלו מראש בהרחבת ביטוח.
     
  • כבודה: תמיד כדאי לבצע הרחבת ביטוח לכבודה ולא משנה באיזה יעד אתם, בין אם זה הרחבת כבודה למצלמה, מכשיר סלולר או מחשב נייד.
     
  • מצב רפואי קיים: יש לכם מחלה כרונית? קיימת בעיה רפואית? אל תשכחו לבטח אותה וכן, גם זה לא מיועד אך ורק לאוסטרליה אלא לכל יעד אליו תגיעו.
     
  • ביטול השתתפות עצמית לרכב: מעוניינים להגיע אל כל הנקודות המעניינות ולעבור בין עיר לעיר? כדאי להכניס סעיף של ביטוח לביטול השתתפות עצמית על רכבים שכורים.
     

אוסטרליה

השאלות הנפוצות ביותר של הטסים לאוסטרליה

ריכזנו לכם את השאלות הכי נפוצות שטסים לאוסטרליה מחפשים, הנה:

מהו משך זמן הטיסה לאוסטרליה?

משך הטיסה לאוסטרליה נע בין 17 - 18 שעות.


מהו תוקף הדרכון בכניסה לאוסטרליה?

תוקף של שישה חודשים מרגע הכניסה למדינה.


מדוע לעשות ביטוח פספורט קארד לאוסטרליה?

לא רק לאוסטרליה, מומלץ לעשות דרך פספורט קארד פוליסה לכל מדינה! כי ישנם המון יתרונות שביטוח הנסיעות הטוב ביותר יכול לתת לכם:

  1. תשלום מידיי לכרטיס במידת הצורך (מקרה רפאוי אובדן כבודה).
     
  2. כיסוי מותאם אישית, ניתן להרחיב, לשנות ולהתאים את הפוליסת הביטוח על פי דרישותכם.
     
  3. שירות מסביב לשעון מכל מקום בעולם, מוקד החירום של פספורטכארד זמין לכם בטלפון, בווצאפ, בסקייפ ומכל מקום בעולם.
     
  4. ניתן להזמין את הביטוח כ-90 ימים לפני מועד הטיסה!
     
  5. ניתן לעשות את ביטוח פספורט קארד כל עוד אתם בארץ ולפני העזיבה מחו"ל, אבל - השירות מהיר, קל ופשוט וניתן אפילו לעשות זאת לבד באמצעות הזמנה אונליין.