נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות ליוון

מתכננים נסיעה ליוון? מצאתם דיל שווה? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות ליוון דרך חברת פספורט קארד הוותיקה. הביטוח יסייע במצבים בהם תזדקקו לטיפולים רפואיים או כאשר נגרם נזק לכבודה והציוד האישי שלכם.

ביטוח נסיעות ליוון של חברת פספורט קארד

שוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל הוא שוק גדול למדי וישנם ביטוחי נסיעות שונים המופעלים על ידי חברות רבות. לפני שמזמינים ביטוח שכזה, חשוב לבדוק מה כל ביטוח מכסה ומה השירותים הניתנים בעת מקרה חירום וזאת בנוסף להשתתפות עצמית הנדרשת מהמבוטח בעת תביעה ועוד.

 

בעת הזמנת ביטוח נסיעות ליוון כדאי לבצע התאמה של השירותים לפי אופי הטיול שלכם ולכן אם אתם מתכננים למשל להשתתף בספורט ימי או ספורט אתגרי כדאי שתוודאו שאתם מזמינים ביטוח עם כיסוי לספורט אתגרי. גם התאמות לפי מצב רפואי קיים או לחילופין הריון, ידרשו התאמות והרחבות בפוליסה הבסיסית וברוב המקרים הדבר יהיה כרוך כמובן בעלויות נוספות.

רכוש פספורטכארד מכאן

זה זול וזה חובה - ביטוח לכל נסיעה!

ביטוח נסיעות ליוון בפרט הינו דבר הכרחי לכל נסיעה, בין אם מדובר בנסיעת עסקים או נסיעה פרטית, נסיעה לצורכי חופשה או עניינים אישיים. תפקידו של הביטוח הינו לבטח את הנוסע בכל מקרה של בעיה רפואית הדורשת טיפול דחוף או בעת גרימת נזק, אובדן או גניבת רכוש או כבודה.

 

המחיר והכיסוי של ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה בהתאם לשהות, מיקום ואופי הטיול וכמובן בהתאם לרכוש איתו נוסעים ושוויו. כמובן שלא כל נוסע חייב להרחיב את ביטוח הנסיעות שלו לחול ויכול להסתפק בביטוח הבסיסי שמכסה טיפולים רפואיים וכבודה עד לסכום מסוים, אך אחרים יעדיפו לשלם קצת יותר ולהרחיב את הביטוח שבידם, לצפייה בסוגי הפוליסות והרחבות הקיימות אצלנו, צרו קשר עם נציג או הסתכלו ברשימת הפוליסות כאן. יחד עם זאת, אנו במקרה של ביטוח ליוון, נמליץ לכם להוסיף הרחבות כמו ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור, ביטוח ביטול טיסה וגם ביטוח נסיעות לספורט אתגרי.

 

ביטוח נסיעות ליוון

רוכשים ביטוח נסיעות ליוון בקלות ובמהירות

ביטוח נסיעות לחול עם פספורטכארד יספק לכם כרטיס דמוי ויזה אשר בעזרתו תוכלו לשלם בעבור שירותים רפואיים במקרי חירום בזמן שהייתכם בחול או במקרים של אובדן כבודה. השירות שלנו יכסה אתכם במדינות שונות. תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות ליוון ועוד מדינות רבות.

 

השירות שלנו יקל עליכם ויאפשר לכם לנסוע רגועים ושקטים למדינות רבות. אם בעבר נאלצתם לשלם מכספיכם בעבור מקרי חירום אשר דרשו תשלום, הרי שעם הביטוח של פספורטכארד, לא תצטרכו לחשוש או לשלם מכספיכם, תוכלו לשלם עם האשראי של פספורט קארד בזמן אמת.


רוצים שסוכן יחזור אליכם?
השאירו פנייה או חייגו כעת:
055-9589080

מתי כדאי להזמין ביטוח ליוון?

באופן כללי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות כמה שיותר מוקדם (ניתן לרכוש דרך פספורטקארד ביטוח נסיעות ליוון כ-180 יום לפי מועד הטיסה). כדאי להבין האם ישנה התייחסות בפוליסה למקרים של ביטול נסיעה או הזזה של התאריך למועד חלופי. אגב, כדאי לתת את הדעת גם על סעיפים כמו קיצור זמן החופשה מאחר וחברות רבות מספקות פיצוי במידה ותאלצו לחזור ארצה מוקדם מהצפוי בשל מקרי חירום.

כמה זמן מראש ניתן להזמין ביטוח נסיעות ליוון?

ניתן לעשות את הביטוח כ-180 ימים לפני מועד הטיסה.


האם עושים ביטוח נסיעות לנשים בהיריון?

כמובן, עד שבוע 37 אין בעיה, לאחר מכן זה כבר מורכב יותר וצריכים אישורים מיוחדים.


האם ניתן לעשות ביטוח נסיעות אונליין ליוון?

כל עוד אתם בארץ, תוכלו לעשות ביטוח נסיעות ליוון דרך האתר או באופן טלפוני ולאסוף את כרטיס הביטוח ממש בשדה התעופה בדרך למטוס.